Newsletter

Pilates

pilates

To system ćwiczeń stanowiący połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Fizjoterapeuci i osteolodzy uznają tę metodę za jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Pilates:

  • jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania sprawności fizycznej

  • sprawdza się w przypadku osób z bólami stawów i kręgosłupa, wadliwą postawą, nadwagą ograniczającą aktywność,

  • jest bezpieczny dla kobiet w ciąży czy dla tych, którzy długo nie ćwiczyli

  • wysmukla sylwetkę i “wyciąga” ciało, dając ćwiczącym giętkość, naturalną grację i sprawność

  • niweluje bóle kręgosłupa i stawów

  • stanowi bezpieczną formę rehabilitacji po kontuzjach i pomaga zapobiegać im w przyszłości

  • rozciąga, uelastycznia i zwiększa siłę mięśni bez nadmiernego ich rozbudowania

  • działa w szczególności na mięśnie brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków, ale także rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców.

    Płaski brzuch, prawidłowy oddech, dobre samopoczucie, lepsza świadomość i prawidłowe funkcjonowanie całego ciała – to wszystko da Wam pilates.